O mie de ganduri

Suntem ceea ce iubim. Iar cei care ne iubesc ne modeleaza sa devenim ceea ce suntem. M-am saturat sa aud vorbindu-se de rau oamenii in numele iubirii. Atat de usor se confunda iubirea cu o gramada de prostii incat nici nu vreau sa le amintesc. Iubirea e incompatibila cu o gramada de chestii pe care le fac oamenii care cica iubesc. D-aia nu mai imi vine sa vorbesc despre asta pentru ca nu conving pe nimeni cat de frumoasa e iubirea cand fiecare o asociaza cu depresii, suferinte, razbunari sau chiar ura unde cica granita e atat de subtire. Bullshit, nu urasti niciodata ce ai iubit.  Cu suferinta o asociam si eu dar hai sa fim seriosi, a trecut adolescenta si ne mai maturizam un pic. Greseli facem toti, ca nu suntem perfecti chiar daca dragostea este. Dar le reparam, le indreptam, nu lasam praful sa se astearna peste ele in speranta ca vor fi uitate. Vindecam si ranile care raman pe undeva pe-acolo, pentru ca iubirea are si darul asta, indiferent cat timp a trecut. Asa cum imi trec mie prin minte o mie de ganduri si prea multe si diferite ca sa le pun cap la cap.

Cine sa mai creada povestile mele frumoase? Cui sa i le spun? Pe cine sa sfatuiesc sa invete din greselile mele cand de abia am invatat eu cu greu? Raman ale noastre, oamenii care le-am trait. Cei care inca le povestim, care ni le amintim, care le traim. Cei care le-am transformat, scris si rescris si facem asta pana stim ca am scos din fiecare tot ce-i mai frumos si mai bun. Poate le povestim impreuna, le scriem impreuna asa cum le-am si trait impreuna. Nu voi mai face greseli, nu le voi mai trimite in neant fara sa va fac partasi la toate astea. Ce ciudat de frumos s-au schimbat toate in ultimul timp. Si oamenii le considera ciudate, se uita chioras si au nevoie de zeci de explicatii. Nu am nimic de demonstrat nimanui. Stiti ce ziceam ieri? Cu cat cineva vrea sa demonstreze mai tare ceva, cu atat arata de fapt contrariul. Asa ca cel mai simplu este sa nu mai incercam sa demonstram nimanui nimic.

O inima ruginita peste care au trecut prea multe valuri si ramane inchisa pentru ca s-a pierdut cheia. Ce ascunde in adancul ei numai ea stie. Oricum rugina ii face pe toti sa se indeparteze si nimeni nu e curios sa vada dincolo de aparente. Asa isi gaseste in sfarsit linistea. Si asculta valurile cum ii spun povesti.

Nu se potriveste nimic din ce scriu aici. Nici cu tatuatul care m-a facut sa rad ca era ingrijorat ca nu-si mai gaseste ochelarii Dior, cumparati din colectia X de pe vremea cand lucra in Italia. Ii spun ca nu le am cu fitzele, dar ma asigura ca nu e fita ci necesitate. Ma roaga daca-i permit o scurta oprire sa vada daca mai sunt acolo unde si i-a uitat, promitandu-mi ca imi face reducere. Ii spun ca oricum e in drum si am de gand sa ii platesc atat cat costa cursa. Din fericire ii si gaseste. Imi explica foarte profund, intorcandu-se mereu in spate pesemne stiind cat de mult conteaza contactul vizual, ca e normal sa te atasezi de lucrurile care iti plac si care ti se potrivesc. Ii raspund ca nu stiu, ca eu in general ma atasez de oameni, nu de lucruri. Aici il inchid. Ma ia cu plaja, cu vremea frumoasa, cu ce culoare urata are blocul, isi aminteste de reducerea promisa si ii dau banii in timp ce inchid usa si il las sa vorbeasca singur. Mai rar asemenea “caz” 🙂

Mi se contracta timpul. Mi se pare ca unii ma compatimesc, dar incurcate-s caile Domnului cand eu pusc de bucurie. Ei se minuneaza de mine, eu de ei si tot asa ramanem minunati pana la final. Mi-e cunoscuta senzatia aia cand am prea multe de facut, sau de spus, ori de gandit si pentru ca mi-as consuma energie sa le triez, le las sa curga. Ca doar pentru mine o fac si cam atat. Ca si acum cand vorbesc singura 🙂

Oboseala isi face de cap. Singuratatea si ea. Mintea ma bombardeaza, inima sper ca mai pulseaza. Cateodata o simt, chiar o simt. Semn ca incet, incet isi revine.

Leave a Reply

