Fara “sfaturi”, fara reguli

Imi spune un prieten care merge la sala cat de bine se simte si ce mult ii place. La care eu ma trezesc zicand “mie nu, pentru ca nu suport sa stea nimeni langa mine si sa imi spuna ce sa fac”.  Fac sport dar in conditiile mele, sa fie o relaxare nu un stres. Cand m-a sunat un antrenor sa ma ia in primire am zis pas. Nici clasele nu imi plac, sa fac acelasi lucru cu toata lumea la gramada, nici chestia asta nu o suport. De fapt lista e mult mai lunga.

Astea se aplica si in celelalte domenii ale vietii si relatiilor. Prea mult am trait dupa alte reguli, prea mult am tinut cont de altii, prea multe compromisuri am facut ca sa fie bine in general si pe mine m-am lasat deoparte. Imi doream sa fiu un om bun dar numai cu altii, eu nu contam. Vesti proaste: acum contez.

Nu mai suport sa-mi spuna nimeni ce sa fac de la lucrurile marunte pana la cele importante. Au fost prea multi care au dorit sa-mi aranjeze viata fara sa le pese catusi de putin ce simt, ce am nevoie, ce imi doresc, ce visez. Fara sa le pese daca pot sau nu mai pot. Fara sa imi respecte viata si fara sa ma respecte pe mine.

Nu sunt o marioneta si nu am fost niciodata, tocmai de aceea compromisurile m-au durut atat de tare pentru ca nu ma resemnez cu ceea ce nu imi face bine, ci fie lupt sa schimb, fie plec fara sa mai privesc in urma.

Au fost prea putini cei care au stiut cine sunt cu adevarat, ce-mi face bine si ce nu si mai ales care au tinut cont de asta. Prea putini care au stiut ce am nevoie si au stat langa mine aratandu-si sustinerea fara sa se amestece mai mult decat era cazul, fara sa imi rascoleasca ranile, fara sa incerce sa ma schimbe. Au tinut cont de fericirea mea si au facut o prioritate din asta oricat de greu le-ar fi fost. Sau le este. Sunt prea putini, dar pana la urma suficienti.

Si mai sunt si eu, cea care incerc sa devin o prioritate pentru mine. Tot eu, cea care nu suporta spiritul de turma sau ca cineva sa ii mai impuna ceva.

Buna dimineata mie 🙂

2 thoughts on “Fara “sfaturi”, fara reguli

Leave a Reply

